Skojjar ni me mejj eller?

Förra veckan sa dom att dom ändrade tid på Våra bästa år från och med idag, att det ska börja kl 13.10 istället. Jaaa här sitter jag patetiskt nog & väntar på att det ska börja & vad händer då? Jo Oprah börjar istället! Vad fan är detta? Jag går in på tv.nu för att kolla när dom ska visa VBÅ & vet ni vad det står för tid då? 10.30! Va fan jävla fuckers JAG SOVER DÅ! Jag är faktiskt sjukt upprörd nu, man luras inte så där. Första april är först om 2 dagar ju! Det är faktiskt sorgligt hur beroende man är av denna egentligen skitserien, men är man en Våra bästa år-missbrukare så är man.



Like sands through the hourglass, so are the days of our lives ...

Kommentarer
skrivet av: Nora.

Hahaha, du är rolig alltså!

2009-03-30 @ 19:14:18
skrivet av: Jasa

Hahaha Nora, jag kan konsten att överdriva ;)

2009-03-30 @ 21:03:59
URL: http://jasaa.blogg.se/
skrivet av: valentina

haha. vad skööönt att de finns andra i världen som är beroende av att se den jävla serien som har hållt på i fyrtio år. men nu har jag nästan tappat intresset lite... de är inte kul med dom nya, typ belle

2009-03-31 @ 13:22:28
URL: http://valentinaemilia.blogg.se/
skrivet av: Daniel

Skitserie indeeeeed! Seriöst hur kan folk se på den? :P (nej jag har tyvärr inget bättre för mig en fredagkväll kl 3 på natten...)

2009-04-04 @ 02:50:48
URL: http://www.danielkaplan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0