Rasism

Idag satt jag å bror på Mc Donalds å skämtar å skrattar så som vi brukar göra tillsammans. En stund senare kommer det 3 utländska killar, alla 3 med olika ursprung å sätter sejj bakom oss.
Jag å bror fortsätter skratta å skämta när man helt plötsligt hör den ena av killarna säga: Håll käften jävla cetnik!

För det första: Vem fan är du som kommer å säger åt oss på Mc Donalds att hålla käft när du själv hörs enda ner till Balkan när du pratar?
För det andra: Vi känner inte varandra överhuvudtaget men du vet att vi är serber. Idiot, CETNIK är en serbisk soldat. Ser jag å min bror ut å vara soldater?
För det tredje: NOG gjorde du bort dejj när en utav dina kompisar reagerar på att du just kallade oss för jävla cetnik och säger: Jag har faktiskt serbiskt blod i mejj.
För det fjärde: Åk hem till ditt land när du inte kan uppföra dejj i Sverige, jäkla djur! Ni za dzunglu nisi!

Sen undrar man vaffö rasism existerar!

Kommentarer
skrivet av: valentina

ma nek se teraju. inget att bry sig om :) jag hade skrattat honom rakt i ansiktet. pinsam idiot

2009-03-05 @ 01:43:47
URL: http://valentinaemilia.blogg.se/
skrivet av: inah

du är ju själv lite av en rasist så att? vad e problemet :D

2009-03-05 @ 15:19:07
skrivet av: Jasa

Inah: Jaså det är jag? Det är ju kul att du vet så mycke om mejj utan att ens känna mejj? Jag går inte runt å kallar folk som jag inte känner ens för saker å ting. Jag har vänner från massa olika nationaliteter. Om en person inte har gjort mejj något så har jag inget emot den personen. Men efter allt jag upplevt pga att man har "fel" ursprung så säger jag, inte konstigt att rasism finns. SÅ ATT?

2009-03-05 @ 16:03:40
URL: http://jasaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0