Lättroade

När jag å brorsan var mindre, tyckte vi alltid det var kul att öppna kylskåpet & spegla oss i kastrullerna! Man fick såna avlånga & smala huvud, ungefär som lustiga huset på Liseberg. Varje gång skrattade vi högt & länge åt det, tills vi fick värsta utskällningen. Jag fattar inte än idag vaffö dom störde sejj på det, vi roade ju oss bara i brist på annat. Efter utskällningen slutade vi med det så klart, men det hindrade inte oss från att göra om det vid ett annat tillfälle. Lika kul som första gången :) Ännu roligare måste det ha sett ut att se 2 skitungar som glor in i kylskåpet å asgarvar! Måste bara påpeka med skitungar menar jag inte att jag var 5 år & brorsan 10 år. Det var nog snarare så att jag var 10 år & brorsan 15 år, haha. Nå ja, detta kom jag på för en stund sen när jag skulle fixa frukost, öppnade kylskåpet & såg min roliga spegelbild i kastrullen. Lite fnittrade jag faktiskt :)


Kommentarer
skrivet av: tess

HAHAHAH SNYYYYYGG Bild:D

2009-03-26 @ 20:40:53
URL: http://andjele.blogg.se/
skrivet av: Zoran

man ska ju kunna vara lättroad annars e livet inte kul

2009-03-27 @ 13:33:43
URL: http://zoran.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0