Jag längtar efter sommaren!



Jag längtar efter sommaren! Att få skippa alla dessa tjocka, tråkiga kläder, vantar, halsdukar osv. Jag längtar efter att ta på mejj ett linne, shorts/kjol å ett par tofflor, gå ut & sätta mejj i gräset, lyssna på min mp3 eller läsa någon bra bok. Jag längtar efter att att sätta mejj på nån uteservering, ta en iskall läsk eller en kall kaffedrink! Jag längtar efter att spontant sätta mejj i bilen me brorsan å dra till vätterstranden för att sola! Jag längtar efter att åka ner till Serbien, höra mitt språk & höra juggemusik från alla kafici. Jag längtar efter mormor & morfar. Jag längtar till EM i U21 i Skåne i sommar! Men nu dröjer det inte länge till!

SUMMER 2009 HERE WE COME!


Kommentarer
skrivet av: Zoran

Du e inte ensam om det längtar som fan

2009-03-26 @ 11:06:55
URL: http://zoran.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0