Jag drog in stilen!

Jag var inne på skopunktens hemsida å kollade vad det fanns för skor. Så kom jag till ett par som såg riktigt bekanta ut. Är dom inte väldigt lika mina prickiga skor som jag köpte nere i Serbien i somras? :) Visst lite annolrunda är dom. Dessa från skopunkten har annorlunda å lägre klack, å en rosett vid tårna, men jag tycker ändå  att mina är finare. Många har undrat vart jag köpt mina så nu har ni chansen att köpa liknande på skopunkten. Bara 299 kr :)



På tal om skor! Kollar ni lite längre ner i bloggen så ser ni skorna me träklack å träsula, som jag ville ha. Jo jag ville ha dom så mycke att jag beställde dom trots att jag egentligen inte har råd. Snacka om att jag blev besviken när jag fick hem dom. Dom var inte alls lika fina som på bilden, dom såg ut som horskor! Dom var helt breda å såg klumpiga ut på fötterna. Näää dom var verkligen inget att ha, så jag tog  skickade tillbaka dom me gott samvete :) Klubban åt jag upp som man fick me i paketet, haha.

Kommentarer
skrivet av: Tanja

Ohh vad fina,Vill ha Vill ha..=)

2009-03-11 @ 22:51:05
URL: http://fabfive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0