Ett gott skratt förlänger livet part I





Ja gott folk, som ni vet så har jag ju en ny idol sen några veckor tillbaka. Stördot Oskar som jag utan tvekan hade kunnat ha som bästis! Han förgyllde min dag idag när jag insåg att han släppt ett helt album. Jag visste att jag inte skulle bli besviken, & nog hade jag rätt! Detta är fjantmusik till max, men fan vad jag gillar det, haha!
Första låten sjunger han med sin omtalade kompis Rajko, pravo narodno & andra låten vet jag inte riktigt hur jag ska beskriva den men det är iaf värt å lyssna på! Skrattar ni inte åt detta så är det något fel på er humor :D

Eftersom det blir nåt fel när jag försöker lägga in 2 olika låtar, så kommer den andra låten i ett seperat inlägg istället!

Kommentarer
skrivet av: tamara

not my cup of tea :/

2009-03-20 @ 11:16:46
URL: http://tamarajanosevic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0