En lugn helg!

Förvånade? Nä inte jag heller :)
Däremot hade jag blivit förvånad om jag hade haft en fullbokad helg, för det händer ju inte ofta.
Igår var det ju egentligen meningen att jag skulle till bror å titta på Melodifestivalen med honom & hans arbetskompisar. Men eftersom jag hade haft en dålig dag + världens jobbigaste huvudvärk som inte ville ge sejj, så bestämde jag mejj att det bästa vore & stanna hemma.
Jag sov bort mer eller mindre hela dagen, vilket jag inte heller är förvånad över. Sen blev det melodifestivalen för min del oxå trots att jag inte varit så insatt när det gäller den svenska delen. Bästa tycker jag var när Marija Serifovic dök upp, underbart & höra den härliga melodin i bakgrunden när hon kom in på scen. MOLITVAAAA KAO ZAR NA MOJIM USNAMA... :) Sen så blev jag rätt tagen av den ryska musiken dessutom som fick mejj att le litegranna, haha. Jag var faktiskt lite orolig över att Snälla snälla- tanten faktiskt skulle ta hem segern & åka till Moskva. Som tur var blev det inte så. Opera "tanten" Malena stod som segrare i årets svenska melodifestival, & hennes stämma kommer minsann höras i Ryssland i maj. Jag är riktigt nöjd med att se henne representera Sverige i ESC 2009, för äntligen kommer Sverige med något annorlunda som faktiskt kan funka. Sen så har jag lite udda musiksmak ibland dessutom :)
Jag har inte hört alls många bidrag som ska tävla i Moskva, men jag är ganska så säker på att min favorit i år är Norge för jag är het förälskad i låten. Ska ta & lyssna igenom alla låtar under veckan & lägga upp mina favoriter här.
Nu får det vara nog för idag! 18-21 är det TV-tittande hos bror. O.T.H, Gossip Girl & sist men inte minst Wipe Out. Skrattattack? Ja tack :)

Kommentarer
skrivet av: vesna

jaa ja förstår dig =) men vad gör du om dagarna? studerar lr ba ledig? =)

2009-03-15 @ 16:30:53
URL: http://vesna.blogg.se/
skrivet av: vesna

ahaa okej, hoppas du hittar något snart då, de skit svårt o få jobb ijönköping nu för tiden.. märker de på mina vänner och folk runt.. men lycka till söt =)



hvala mala :D

2009-03-15 @ 21:18:23
URL: http://vesna.blogg.se/
skrivet av: vesna

jaaa don't give up =))

2009-03-15 @ 22:54:55
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0