Adam Alsing sjunger för Serbien i ESC 2009?

Läser lite om vårt bidrag i årets ESC i olika bloggar & kom till en väldigt rolig kommentar som faktiskt fick mejj att skratta & hålla med:

"Vad gör Adam Alsing på scen? Och vad har han gjort med sin frisyr?

Nej, det är inte Adam. Det är Marko Kon
 som tillsammans med Milan Nikolic företräder Serbien i Moskva."


Jag måste erkänna efter att ha lyssnat på låten några gånger nu, så suger den inte riktigt lika mycket som första gången jag hörde den. Musiken faller perfekt i min smak med tanke på hur mycket jag gillar narodna muzika. Och vi serber är ju trots allt riktiga narodnjaci, så detta visar till en viss del vilka vi är :) Tror icke vi kommer komma långt med denna låten, men man måste ju hålla på sina egna, right? Jag skulle inte heller bli arg å se grannarna ta hem segern till Sarajevo nästa år :)  Regina har ju serbiska medlemmar i bandet, så till viss del skulle vi oxå bidra med lite seger isf :) Men det är faktiskt låten jag gillar i detta fallet, trots att jag tycker att Regina är übergrymma.
Kom av mejj lite i ämnet nu, för det handlade ju om Adam Alsing..förlåt, jag menar Marko Kon! Någon mer som håller med om att likheten finns där?



Kommentarer
skrivet av: tamara

Tänker bara MEDVED när jag ser Marko Kon, haha! Men jag måste hålla mig dig om att låten har vuxit med tiden, mamma shejkade loss till den hela helgen, asg.

2009-03-16 @ 09:19:42
URL: http://tamarajanosevic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0