Underbara juni <3

Äntligen är junimånad kommen, så länge som jag har längtat efter den! Det är då man verkligen känner att sommaren är här, trots att man inte riktigt kan märka det pga vädret. Dock ska jag inte klaga, vi har haft fina & varma dagar med.

Men det jag har längtat mest efter är EM i U21 :) 16 juni drar första matchen igång & då möter vi Italien i Helsingborg. Tyvärr kommer jag inte vara på plats & se den matchen, så man får sitta framför tvn & heja. Men den 19e & 23e juni, då är det andra bullar som gäller! Den 19e kommer jag vara på plats i Malmö & se Serbien-Vitryssland & 23e juni kommer jag återigen vara på plats i Malmö & se Serbien-Sverige. 23 juni kommer dessutom inte vara någon vanlig dag för det kommer vara MIN födelsedag. Hela 23 år fyller jag! Här går det undan :)
Om våra grabbar spelar så bra som vi vet att dom kan, så tar dom oss till finalen & då ska jag såååå vara på plats i Malmö igen & kolla på finalen. Men man ska inte hoppas för mycket, utan man får ta det som det kommer. Biljetter har jag för att vara på den säkra sidan.
Jag är som ett litet barn som inväntar julafton för att få öppna sina julklappar, men att se fotbollen på plats är så mycket bättre än paketöppning.
Sen ber vi till Han där uppe att ge oss fint väder också, regn & kyla vill vi icke ha. Nej tack! Bara sol & värme :)
Jag vet runt 6-7 trogna läsare & att några av dom ska se några matcher, men finns det nån hemlig läsare kanske som också ska det? Vore kul att veta! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0