U21: Serbien-Sverige

Sverige vann över oss med 3-1 tack vare fult spel, fakefall & med hjälp av en idiot till domare! Mycket mer än så vill jag inte uttala mig om matchen förutom att Kacar är KUNG! Jag är otroligt stolt över våra spelare ändå, & bara för att dom inte vann denna matchen betyder inte att dom inte är bäst för det är dom. Sverige hade bara tur, japp så är det.
Annars var dagen helt underbar! Jag fick nog den bästa födelsedagen ever & det tack vare det som hände efter matchen. Jag envisade med att inte åka hem förens jag fått tag på spelarna för att ta kort med dom. Tror ni jag lyckades? Det kan ni ge er fan på att jag gjorde! Fick ta kort med mina favoriter Kacar, Fejsa, Smiljanic, min nya favvomålvakt Brkic plus Veljovic tror jag det var & Gulan. Sen fick jag några autografer med. Världens lyckligaste var jag. Dessa grabbar är inga förlorare, dom är vinnare! Detta är något jag kommer bära med mig resten av livet :)
Sen vill jag tacka alla andra med som gjorde min födelsedag så bra, ni vet vilka ni är!





Gojko Kacar- Kungen


Zeljko Brkic- Bästa målvakten


Ljubomic Fejsa


Milan "Lola" Smiljanic



Ja te volim, ja te volim, ja te volim Srbijo!

Kommentarer
skrivet av: tamara

Har sagt det redan, men säger det igen; INTE ILLA PINKAT! Fejsa och du är som gjorda för varandra. Jag tar Brkic (hoppas nu bara att Oleg inte tittar in här!)



Godnattpuss nyblivna 23-åringen!

2009-06-25 @ 00:00:17
URL: http://tamarajanosevic.blogspot.com
skrivet av: valentina

hahahahaha kraljica si tetka jaso :D sen vill jag bara säga till tamara att brkic är min :) han är min nya ivica kralj

2009-06-25 @ 12:34:01
URL: http://valentinaemilia.blogg.se/
skrivet av: tamara

I så fall får vi dela på honom Valentina ;D Släpper inte honom, moahaha.

2009-06-26 @ 13:31:22
URL: http://tamarajanosevic.blogspot.com
skrivet av: helena

hoppas du fick mitt grattis sms sötis! :-)

2009-06-27 @ 22:07:03
URL: http://zmaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0