Snart flyr jag landet!

Kan inte fatta det att den här veckan kommer jag vara nere i Serbien! Bara 3 dagar kvar, sen åker jag & pappa ner. Ingen där nere som vet om att vi kommer nu. Farmor kommer få sig en rejäl chock när hon ser oss, & hon kommer få en ännu större chock när hon ser att det bara är jag å pappa i bilen. Har varit där nere utan brorsan förr, men aldrig utan mamma. Nästan 3 veckor utan mamma & brorsan, vet inte riktigt hur jag kommer fixa det. Kommer lipa krokodiltårar på onsdag när jag säger hej då till bror, å ännu fler krokodiltårar på torsdagmorgon när jag ska pussa mamma hej då. Vill inte ens tänka på det :( Dom kommer ner i mitten av juli ungefär.
Men som tur är kommer Tamara ner bara någon dag efter mig så det är jag glad för. Jag & Tamara ska på vasar i Pozarevac, så fett! :)
Det är nog dags att ta tag i saker & ting nu, som packningen t.ex. Behöver köpa till lite saker, så det får förmodligen bli imorgon när jag ska fixa naglarna.
Idag fick jag besök från en riktigt trevlig skåning :) Tycker det var gulligt av honom att komma hela vägen från HBG för att inte stanna så länge. Han var så förstående med att jag har så mycket att göra inför semestern. Vi hann ta en fika i alla fall, & en promenad till Apladalen. Vi tittade på djuren & gungade vid lekplatsen. Älskar när man får lov att vara lite barnslig, men V var tydligen likadan. För att göra allt lite mer spännande får ni inte veta vad han heter. Inte än i alla fall :P Hej V, jag vet att du läser detta. Tack för att du kom & stor PUSS på dig :)
Nä nu får man ta & lyfta på baken & fortsätta med allt som behöver göras. Ha det fint!

Kommentarer
skrivet av: valentina

jag har aldrig fattat förkortningen på bff :(

2009-07-01 @ 02:00:02
URL: http://valentinaemilia.blogg.se/
skrivet av: Anonym

Åh snart ska jag oxå ner! Inget i hela världen är som Balkan!!:)

2009-07-04 @ 11:42:48
URL: http://mjaukiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0