Tack snälla skattegubbar/gummor!

Dessa underbara skattegubbar måste antingen ha läst mina tankar eller läst min blogg för igår fick jag skatten. HALLELUJA! Så mycket jag behöver köpa, men jag måste ändå vara försiktig med att slösa för mycket pengar. Dom ska trots allt räcka till semestern med. Så jag får köpa det absolut mest nödvändiga: Bantningspillrena! Haha nää, eller joo delvis. Men behöver massor med kläder inför sommaren. Nu ska jag göra som andra smarta människor: FYNDA! Tydligen går det att hitta fina saker om man bara kollar noga.

Det blir en runda på stan senare idag efter att jag har sovit ut. Måste införskaffa mig mitt favoritläppglans, som jag varit utan allt för länge nu. Ni som känner mig vet att jag inte kan vara utan läppglans. Fick nöja mig med Dior, vilket jag inte borde klaga över tycker man. Men det gör jag nu! 340 kr för ett läppglans sen håller det inte alls länge, nope inte värt pengarna. Tacka vet jag L'oreal Glam Shine, billigt & håller sig på läpparna hur länge som helst.
Dock tänkte jag faktiskt färga utväxten på luggen innan jag tar mig till stan, hoppas på lika mycket tur som sist då utväxten blev exakt samma nyans som resten av luggen. Haha bara för det kommer det säkert bli gult. I så fall blir det rikligt med silverschampoo för man ska vara fin inför studenten & fotbollen.
Jag ska även kolla med bror om han vill ta en snabbis till Jönköping idag istället för på torsdag efter jobbet. Mina planer var att dra iväg till Anderstorp på torsdagmorgon & hälsa på min kompis Kata & även åka in till Gislaved för att hämta T-shirten hos Sanja som hon köpte till mig när hon var i Rep.Srpska. Sen tänkte jag åka hem till Värnamo med Kata när hon ska jobba. Men så visade det sig att hon är ledig den dagen & kommer vara i Värnamo då, men att jag kunde åka hem med henne till Anderstorp på eftermiddan istället. (Jag vet, krångligt allt blev.) Lite tufft med tid nu när man har så mycket att göra i junimånad. Aja, jag får ordna det på något sätt. Ville bara fylla ut inlägget lite, haha. Helt plötsligt låter det som att jag har det fullt upp hela tiden. Nästa vecka blir det att fixa naglarna & klippa sig. Guess what?! Jag ska klippa kort page igen. Men denna gången blir det sne page, kortare bak, längre fram.
Jag tror jag har babblat på länge nog, eller vill ni höra ännu mer? Nä, det får faktiskt räcka för denna gången :)



Kommentarer
skrivet av: vesna

åh tack söt :D

2009-06-10 @ 07:24:46
URL: http://vesna.blogg.se/
skrivet av: tamara

I sommar måste vi fixa naglarna i juggan också!

2009-06-10 @ 12:13:06
URL: http://tamarajanosevic.blogspot.com
skrivet av: valentina

jaso du kommer ångra dig. TRO mig jag har varit

i den sitsen. page va kul i en vecka sen grät

jag över mitt gamla hår

2009-06-10 @ 12:27:25
URL: http://valentinaemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0