Rada Manojlovic- Deset ispod nule



Deset ispod nule napolju a skinula bih svoju kosulju.
Svima zima, meni leto je kada sam uz tebe.
 Crveni su tvoji obrazi, hladan vetar jos ne prolazi.
Ma grejace te moje telo znaj, bas kao rum i caj, samo mi sebe daj.


Radas nya låt fastnade jag för så fort jag laddade ner den & hörde den första gången. Jag blir glad av den & vill lyssna på den hela tiden. Också en låt som kan bli en stor hit i sommar. Älskar att det kommer ut massa nya låtar nu inför semestern. Speciellt dessa från Zvezde Granda, dom är alltid så jäkla bra.
Kom igen, nu sjunger vi & dansar, OPAAA!

Ps. Tycker killen är rätt onödig på själva uppträdandet. Han hänger ju inte ens med när han ska "sjunga". Men Rada, hon är ju så vacker. Att hon är lite av en seljancica gör henne bara charmigare än vad hon redan är :)

Kommentarer
skrivet av: Mois♥

svar: Ska jag ha!

svara gärna på "dagens fråga"

mitt senaste inlägg=)

2009-06-08 @ 14:36:06
URL: http://msstrul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0