Pimp my diadem



Nu när U21-EM närmar sig & det bara är några dagar kvar så har mina förberedelser dragit igång för fullt. Och trogen supporter som jag är så går jag in för det helt med röd-blå-vita färger. Nej, jag överdriver inte ett dugg :) Jag pimpade ett rött diadem med prickar. Den hade en ful blomma på som jag tog bort, sydde dit en vit rosett, som jag sen målade i även röd & blå färg. Resultatet ser ni ju, fint va? Mitt alldeles egna jugge-diadem. Jag är den enda i hela världen som har ett sådant.
Jag har även fått t-shirten från Sanja nu. Tack underbara! Den är jättefin, jag är helnöjd. Jag var orolig över att den skulle vara för liten men det är den absolut inte. Den är förstor till & med, men det gör inget. Sen har jag så klart köpt 2 par fotbollsstrumpisar. Ett par röda med vitt på, & ett par blåa med vitt på. Jag är så grym asså :)

En uppdatering om de senaste dagarna får ni imon kära läsare, ikväll orkar mitt huvud inte anstränga sig. Puss på er!

Ps. Bojan ska självklart lägga märke till allt. Självklart ska jag inte gå upp i vikt, Gud förbjude... Jag uttyckte mig lite fel, & hade inte ens lagt märke till det förens du sa det. Jag ska börja kampen med att GÅ NER i vikt. Lät det bättre Mr Petig? :) Jag är fortfarande nyfiken på vem du är :P

Kommentarer
skrivet av: tamara

Svaka cast, a kako cu ja da se maskiram?! Nikako :( Mozda cu doci u haljini u bojama nase zastave, kako to zvuci? HAHA!

2009-06-14 @ 14:00:14
URL: http://tamarajanosevic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0