Kissies & Amirs bantningspiller

Ja, jag läser Kissies & Amirs bloggar! Nej, jag snokade inte runt för att desperat få reda på vilka bantningspiller dom använder. Men jag erkänner att jag faktiskt var nyfiken på vilka piller det var & idag hittade jag dom av en slump. Dom har börjat säljas på apoteket & heter Alli. Visst är jag sugen som fan att testa dom eftersom jag vill gå ner i vikt, men frågan är om det är värt skitnojjan? Haha... Iofs jag som sitter hemma hela tiden kan ju alltid sitta med laptopen inne på toa, svårare än så är det inte. Nä, Gud så mysig jag är när jag skriver sånt.
Nå ja, nu vet man i alla fall vart dom finns att köpa, sen får man nog tänka över det en extra gång om man ska köpa dom eller inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0