Jasas & Tamaras bajshumor



Jag & Tamara sitter & snackar på msn när Tamara skickar detta collage som hon plockat ihop. Jag tar emot bilden & efter det lyder samtalet så här:

Jasica - [ Serbien-Österrike [1-0] SRBIJA ] säger:

haha tycker du det är min stil?


Тамара Јаношевић säger:

haha nej

Тамара Јаношевић säger:

tog bara alla möjliga pryls


- Jasica - [ Serbien-Österrike [1-0] SRBIJA ] säger:

asså är det en bajshög som hänger från det där halsbandet?


Тамара Јаношевић säger:

typ bajskorven aka chokladpralinen

HAHAHA


- Jasica - [ Serbien-Österrike [1-0] SRBIJA ] säger:

HAHAHA


Тамара Јаношевић säger:

fyfan vad jag skrattar nu

visste att du skulle reagera på det

så typiskt vår humor

HAHAH


Ja vad ska man säga efter det här? Jag skrattar fortfarande...


Kommentarer
skrivet av: tamara

Det där "halsbandet" framkallade verkligen magkramp hos mig ;D Värsta poophögen ju, hade inte gett ett öre för det!

2009-06-07 @ 21:26:41
URL: http://tamarajanosevic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0