Jag lurades bara!

För er som gick på att jag skulle klippa håret kort igen: Jag ljög! Jag skulle bara toppa det, and I did. Tyvärr blev luggen lite för kort, så det blonda ser inte snyggt ut längre. Fick jag panik över min fula lugg så här bara 2 dagar innan fotbollen? JA, det fick jag :( Funderar på att färga luggen i nån ljusbrun färg imorgon & hoppas på att det ser någorlunda bra ut. Klart att nåt ska gå snett! Vi får hoppas på att folket kollar mer på mina coola supporterkläder än min lugg :)
Efter klippningen gick jag hem snabbt för att fräscha till mig, sen kom Danne & hämtade mig så drog vi & fikade. Väldigt trevligt har vi som vanligt när vi fikar. Tråkigt bara att det inte blir så ofta dock. Vi får skärpa oss som vi alltid säger. Sen när vi skulle hem pumpade han Zmija i zaba i hans kanta till bil. Så skön kille, levde sig in i låten helt :) Jag föreslog att han skulle söka till nästa omgång av Zvezde Granda, men han ville inte, haha. Nå ja, som det kan bli. Nu får det faktiskt räcka för jag varken orkar eller vet vad jag ska skriva mer. Hörs kanske imorgon, annars hörs vi på lördag efter fotbollen. Och på tal om fotbollen, det blev bara 0-0 igår när vi mötte Italien. Ändå bättre än att förlora :)

Kommentarer
skrivet av: valentina

hvala teta jaso ;) röka lm mentol är hemligheten bakom ett friskt liv :D

2009-06-18 @ 13:03:40
URL: http://valentinaemilia.blogg.se/
skrivet av: Branislava

Jag såg dig och din bror på teven när serbien spelade idag :D

2009-06-19 @ 21:21:36
URL: http://mojzivot.blogg.se/
skrivet av: Branislava

Hha, din bror han sjöng (läs: skrek) haha. Ni såg ut som två helt normala fans :)



Synd att de inte vann, ali vi får hoppas att de vinner på tisdag!

2009-06-20 @ 09:59:07
URL: http://mojzivot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0