Gojko Kacar till Manchester United?

Jag läste något underbart idag när jag vaknade, & det är att Manchester United vill köpa Kacar för 12 milioner euro. Jag skulle bli världens gladaste om det skulle bli så. Inte bara jag utan tydligen många United fans som skrivit att de vill se Kacar bli en "red devil". Det återstår att se hur det blir, men jag hoppas att det blir av. Då har vi Kacar, Tosic, Ljajic & Vidic i Manchester United. Inte illa alls :) Det är många lag som vill köpa Kacar nu efter U21-EM, bland annat Lazio som erbjuder 8 milioner euro för honom. Högst bud vinner eller vad säger ni? :)






Kommentarer
skrivet av: seb

var också där o tog kort med Kacar, trevligaste fotbollsspelaren någonsin! Bor nära hans föräldrar i Serbien :))

2009-07-18 @ 01:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0