För 14 år sen

9 juni 1995 kom min lilla kusin Kristina till världen. Idag, 9 juni 2009 fyller hon 14 år! Och hon är inte så liten längre heller, 9 år yngre än mig & redan längre än mig. Inte illa alls... All you top models out there, se upp för Krisse om nåt år :)
Helt sjukt hur fort tiden går, jag minns den dagen så väl när hon föddes & vi åkte till Jönköping för att se henne. Hon var så pytteliten, så underbar & söt. Ja det där med underbar & söt har ju i alla fall inte förändrats. Tjejer, ni kommer inte ha någon chans hos killarna så länge Tina är i närheten. Killar, jag kommer skära snoppen av er om ni inte behandlar henne som den prinsessan hon är.  Jag har inga småsyskon att beskydda, men därför har jag flera småkusiner :)
Så grattis på födelsedagen Tina, hoppas du får en underbar dag. Jag älskar dig! <3


Kommentarer
skrivet av: Tiinnaaa

haha aww taacckk jasaa älskar dig med :) <3333

2009-06-09 @ 15:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0