Shululu

Hejj läsare!
Har ni inget bättre för er än att läsa min blogg igen? Haha scheeemtare där Jaso, att ni läser min bloggish är det bästa ni kan görish. Vad händer då? Här sitter jag återigen å lyssna på dummaradion.com. Bråå musiken på den där radjåån.
I tebe sam sit kafanoooo, da Bog da se zapalilaaaa... Å nu är det sån äkta harmonika-musik om zakljucane kapije som våra äpplen lyssnar på. Vill inte kalla dom päron, det är så vanligt liksom. Mina föräldrar är mer runda som äpplen, å inte avlånga som päron. Nåjaaaa...
Det har inte varit en vettig dag idag, jag är helt enkelt ingen vettig människa. Inatt lyckades jag inte somna överhuvudtaget. Jag tänkte nog för mycke på Ivans troll som han har i huvudet, jag är rädd att han ska köra på mejj sen när han fått det där bilkortet eller var det nu heter. Sånt där plastkort ni vet, me bild på sejj själv. Tydligen ska man få köra den där lådan till bil om man har sånt kort. Men vad vet jag, jag äger ju inget sådant kort, jag har bara VISA! :) Fast iofs har jag ju kort på mejj själv på VISA-kortet, å mitt namn står ju på. Så då kanske jag oxå får köra den där bilen. Ja, jag är inte vettig men nu var jag allt smart iaf :) Det niiiiii...
Jag har lust å dansa lite, ni vet...Sån där jugoslavishäää folkdans. ÅPAAA ÅPAAAA, DÄNSAAA, DÄNSAAA!
Vet ni vad? Jag tycker det räcker nu....

                                      Pyss å vaniljkräm

Kommentarer
skrivet av: Glad Admir

de kanske sags o börja me rosa kortet den skulle passa dig:)

2009-01-27 @ 00:46:22
skrivet av: Jasa

Admir nu förstod jag inte vad du sa riktigt, haha... Men kul att du blivit glad :D

2009-01-27 @ 01:26:39
URL: http://jasaa.blogg.se/
skrivet av: Admir

haha jag menade de dags o börja me körkortet(rosakortat)

2009-01-27 @ 14:47:22
skrivet av: Jasa

haha jahaaa.. ma neee jag har inte bråttom me rosa kortet än :P haha

2009-01-27 @ 19:11:45
URL: http://jasaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0