Oroa er inte, jag lever!

Hejj kära läsare!
Sen nyår har jag mått allt annat än bra! Jag har legat hemma me feber oavbrutet i 5 dagar. Jag har inte haft ork till något, inte ens till att sitta vid datorn som den datanörden jag är.  Vad har jag gjort då? Jag har sovit, sovit... å jo, glömde jag nämna att jag har sovit? Nu är det andra dagen jag är feberfri, men hostan är kvar å jag känner mejj fortfarande trött å orklös. I onsdags bestämde jag mejj för att dra till kyrkan trots min feber. Jag kände att jag var tvungen att komma ut lite. Klarade inte av att vara kvar inne på Gudstjänsten längre än 15 minuter, så jag gick till salen där jag hittade mina nya vänner: Ivan, Nesa, Milan & Milos. Det var minst sagt skojj att sitta å skojja me dom, som vi känt varandra riktigt länge. 4 vänner rikare nu, å det uppskattas. Härliga grabbar är det. Moji frendovi :)

Nu sitter jag lagom uttråkad å tittar på Terminator i brist på annat å titta på, på tvn å vänta på att bata ska höra av sejj när han är framme i New York. Om jag fattat rätt så borde han vara framme om en timme ungefär. Men det märker vi...
Jag vet verkligen inte vad jag ska göra dom närmaste dagarna, då jag inte ens har brorsan att hälsa på.  Åka till Jkpg kanske? Umgås me mina nya vänner? Någon som har något bra förslag?
Nä, det får räcka för denna gången, nu vet ni iaf att jag lever. Ha det fint!

Seti me se jednog dana
zaboravi proslu tugu,
javi mi se nasmejana
kao starom, dobrom drugu

Kommentarer
skrivet av: Ngage :P The Stalion :D

Frendi mendi :D



Hihihiiii





i to freeeeeeeendski :P do jajca hahaha

pusa

2009-01-10 @ 01:10:31
skrivet av: Jasa

Ngage: Haha mnogo lepo ime imas, svaka ti cast frendski :D Nisi rekao da si iz afrike :D Jajca na oko :D pussaaaaam

2009-01-10 @ 01:16:39
URL: http://jasaa.blogg.se/
skrivet av: frugan

zeno moja, velkomen til lincheping :D

2009-01-10 @ 13:27:57
skrivet av: Nora.

Stackare, det är väldigt många som är sjuka just nu. Krya på dig (K)

2009-01-10 @ 14:26:23
skrivet av: Jasa

Frugan: Oooh Lincheping hade oxå varit nåt :)



Nora: Tack så mycke gumman :) Jag börjar tillfriskna nu så det känns skönt iaf :D

2009-01-10 @ 16:53:13
URL: http://jasaa.blogg.se/
skrivet av: laki

jasa, vi drar till zena du o ja ;P jag är hemma i en vecka från idag :D

2009-01-10 @ 17:41:25
URL: http://lakistar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0