Opa cupa!

Guuuukväll min trogna läsare!
Hur mår ni? Mår ni bra? Sover ni? Festar ni? Här sitter jag å bloggar liksom :) Precis det vill man göra en natt som denna. Det är faktiskt kul, även om man oftast inte vet vad man ska skriva. Som nu t.ex... Jag sitter å allmänt njuter av musiken på ludiradio. Bez narodnjaka nema nista!
Morava ti u ocima, sumadija u grudima. Od meda si duso sladja, to srpkinja samo radja! Haha sikken låt va, mammas favvoartist Milomir Miljanic. Man blir riktigt sugen på att supa sejj så där lulligt glad å krossa glas. Lyfta upp armarna i luften å däääänsa :) Är ni på? Ja? Bra mina vänner!

Ikväll har jag varit så där lite jobbig, men bra jobbig för jag tycker jag är rulig! Efter att ha sovit i 2.5 timmar på eftermiddagen så ringde jag till min sturebruuur å störde honom i en halvtimme utan att egentligen ha något att säga. Sen gick jag till honom, fett coolt asså. Å jag var sååååå sugen på att prata, å jag babblade å babblade, men min bruuur ville inte lyssna. Tror han tyckte jag var jobbigt jobbig vid nåra tillfällen. Sen fick jag värsta örfilen, så där på skojj. Sen rök vi ihop å slogs, det är fett med syskonkärlek asså. Sen drog vår fight musten ur oss, så jag sa hejj då till bruur å gick hem. Nåja, det var ruliiigt :) Just ja, jag heter Jasa å är 3 år. Jag har lite svårt för att säga bokstaven R ibland. Så när jag skulle säga till min brur att han hade tur att jag inte hade min stora ring på mejj så sa jag: Du har tur att jag inte har min stora JING på mejj. Fett söt är jag oxå *blinkar me mina stora, blåa ögon*

Sen hoppas jag att arga Admir blir glada Admir, för vi gillar glada människor :D Eller hur? Han är snäll, han säger fina saker till mejj. Hajv fajv Ädmiiir!

Jag lovade just min vän Ivan att skriva en rad om honom oxå. Ivan är en bra kille, han har många vänner! Han har fina bruna koögon å han tycker om att äta kakor å dricka Pucko. För övrigt så har Ivan körlektion på tisdag i Värnamo, så bor ni i värnamo gott folk: HÅLL ER INOMHUS mellan 13.30-14.30, för Guds skull. För jag tror Ivan kör lite galet, ibland säger trollen i hans huvud att han ska köra slalom. Han gillar att se körlärarens ansiktsuttryck efter det. Det är typ som nån njutning eller något. Aja det blev fler en en rad, men han är min vän så han förtjänar det.

Puss å kram... SAMLAGA DEJJ!

Jedan, dva, vezbam ja
dva i tri, vezbaj ti
tri, cetiri, zivci smiri
tri, cetiri, pet, vezba ceo svet


Aerobik, da budemo sik
ako mogu svi mozemo i mi


E, moj kume, ne uzdaj se u me
dusa hoce, al' srce klokoce


Sest, sedam, jedva gledam
sedam, osam, ne znam koj sam
osam, devet, nije krevet
osam, devet, deset, sve do sto pedeset

Kommentarer
skrivet av: dragi

någon måste vaJit väldigt tJött näJ hon skJev detta inlägget,o lite natuJligt lullig =)

2009-01-24 @ 11:11:51
URL: http://dragi.blogg.se/
skrivet av: laki

:) så söt. vi satt hemma några kompisar, vattenpipa o snack - det var muusigt som du säger. heheh ivan o hans troll. bästa. me miss

2009-01-24 @ 13:11:05
URL: http://lakistar.blogg.se/
skrivet av: Jasa

StoJebJoJ: Din systej vaj inte tjött alls inatt å var vaken hela natten. Det är lite häftigt föj en som baja är 3 åj gammal. JAg kände mejj stoj :D Men visst är mitt in lägg joligt? :D



Laki: Haha pa jag är alltid söt, tihiii.. Vattenpipa, så vuxen..det är nog inget för ett barn som mejj :P HAha tror Ivan kommer bli glad när han ser vad jag skrev (a) Saknar dejj me babe

2009-01-24 @ 13:36:19
URL: http://jasaa.blogg.se/
skrivet av: Jasa

Ps. Näj man äj 3 åj baja fåj man säjskjiva :D haha

2009-01-24 @ 13:37:41
URL: http://jasaa.blogg.se/
skrivet av: tamara

helskön ju, haha. påminner lite om den natten vi var uppe till sent och flummade runt, asg.



rokeri s morave va? AEROBIK 4 LIFE!

2009-01-24 @ 17:40:57
URL: http://tamarajanosevic.blogspot.com
skrivet av: Jasa

Tamara: HAha aaah vad flummiga nätter är underbara :D Tänk om det alltid var så haha. Yes Rokeri S Moravu is tha shiiit! :D haha

2009-01-24 @ 18:40:25
URL: http://jasaa.blogg.se/
skrivet av: Glad Admir

haha tackk gumman...du e aldrig tråkig:) forsätt o skriv..ha de såå bra kramm

2009-01-27 @ 00:44:54
skrivet av: Jasa

Ser du Admir, jag vet inte ens vem du är men så får du ändå äran å bli omnämd i min blogg. Inte illa va? :)

2009-01-27 @ 01:27:39
URL: http://jasaa.blogg.se/
skrivet av: Admir

haha jaa tackk du e gullig du:) de borde finnas många som du som skriver från hjärtat:)

2009-01-27 @ 14:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0