Låt till min brur!

Haha ja på radion får man höra alla möjliga sjuka låtar. Nyss kom en låt om New York, å texten var helt kockren å som skriven för min bror. Enjoy stojebjoj!




Ulazim u avion i znam

mlad, lep, pozeljan

let za New York, na sedistu ja

ko na zemlji, i na nebu sam


Ref.

Srce kuca brzo ko ludo

da dostigne nebo, odmah bi sad

junacko srce u meni kuca

da vidim New York, daleki grad


I srce kuca brzo ko ludo

da dostigne nebo, odmah bi sad

junacko srce u meni kuca

da vidim New York, veliki grad


Ulazim u avion i znam

ja vec letim, ja ne sanjam

let za New York, u New Yorku ti,
da l' me cekas, moja ljubavi
















































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0