Krångel, en massa krångel!

Hejj kära läsare!
Förlåt att jag varit så frånvarande! Jag har varit med om nåt riktigt tragiskt. Något som ingen människa ska få gå igenom: Min dator har pajjat! Japp sorgligt, jag vet. Min baby orkade inte mer å la bara av. Jag trodde jag var så smart å upptäckte glapp i adaptern så jag beställde hem en ny. Tänkte att nu skulle min kära bärbara äntligen fungera igen. Men ICKE! Bortkastastade pengar på adaptern för datorn vill inte funka helt enkelt. Vad som händer med den nu vet jag inte. Jag har en annan laptop så länge nu, men jag sörjer mina bilder å all musik som är kvar i min. Jag vill bara ha innehållet sen får den sova för evigt om den vill.
WHYYYY OH WHYYYYYY? Vad har jag gjort för att förtjäna det här? Haha ni förstår att detta är en stor förlust för mejj va? Förstår ni vad jag går igenom? Må det aldrig hända er!

Annars gott folk, vad har jag gjort den senaste tiden? Jag har fiiiiikat me vänner, något jag inte gjort på en evighet. Det var misiiiit! Jag har umgåtts me folk, å jag har skrattat en massor. Men jag har gråtit oxå! Vi har lämnat bort vår misse Marko nu :( Det är nog nåt utav det svåraste jag varit me om. Jag grät som ett barn... Han såg så lessen ut när vi sa hejj då. Men jag vet att han kommer ha det bra, å jag ska hälsa på honom. Han kommer alltid förbli min kissemisse.
Vad händer framöver då? Kanske blir fest i GBG nästa helg för vår del, inget är bestämt än. Men visst hade det varit skojj å dansa av sejj lite till Mile Kitics å Donna Ares låtar. CEPAAAAJ!
Så mina vänner, nu vet ni lite hur det ligger till iaf. Så jag hoppas ni ber för min dator nu :)

Puss å kram... FUCK YOU! :)

Od nervoze strasno mi se pusi
cigareta bila bi resenje
palim vatru, a kad tamo pise
zabranjeno pusenje


Nervoza mi izlazi na usi
cigareta lek je za smirenje
palim vatru, ko ce da izdrzi
zabranjeno pusenje


Kommentarer
skrivet av: laki

naw baby, jag ber för din dator - jag vet inte vad jag hade gjort om min gick sänder - jag har ju lixom ingen tv som kan underhålla mej! kommer sakna marko.. men han kommer trivas där han är nu. hoppas du för övrligt mår bra! ljubim te potatå!

2009-01-23 @ 16:49:52
URL: http://lakistar.blogg.se/
skrivet av: Arg Admir (jag e inte arg :P)

vi har saknat dig du e grym på att skriva sluta inte me de du e inte som andra du ba skriver allt som kommer från hjärtat :) jag beklagar sorgen för din dator:( men glömm ej spara de på ett usb nästa gång gumman..kramm

2009-01-23 @ 23:49:26
skrivet av: Jasa

Till arga Admir som inte är arg: HAha vad kul att du uppskattar det jag skriver :) Min blogg har varit lite tråkig den senaste tiden, men jag lovar att den ska bli roligare. Häng kvar bara :) Ja jag lär mejj aldrig det där me att spara allt från datorn me jämna mellanrum för jag tror aldrig min dator ska pajja. Dags å lära sejj en läxa. HA en fin helg icke arga Admir :) kram

2009-01-24 @ 00:30:08
URL: http://jasaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0