Jag har världens bästa storebror!

Japp ni läste rätt läsare! Vi bråkar å tjaffsar ofta, vi har många gånger helt olika åsikter, å vi kan störa ihjäl oss på varandra. Men han är ändå världens bästa storebror!
Igår åkte vi till Jönköping bara för att fördriva tiden å för att brorsan ville slösa pengar eftersom han inte gjorde det i New York. Jag tog me mejj min laptop för att lämna in den på elgiganten å brorsan väntade i bilen så länge. När jag sen skulle sätta mejj i bilen låg det ett lagom stort paket på passagerarsätet. När hann han me det egentligen undrade jag? Försiktigt öppnade jag paketet som var inslaget i lila presentpapper å undrade me spänning vad det kunde vara... EN ROSA NINTENDO DS! Miiiin storebror hade sprungit in på Pc City under tiden å köpt DS till mejj. Fett snäll bror asså! Jag blev jätteglad, så länge som jag velat ha ett. Vi pratade precis om det innan å jag sa att det lär dröja ett bra tag innan jag kommer ha råd att köpa det, haha. Å vipps, en timme senare är jag ägare till denna rosa skönhet. Så nu Tamara, nu är jag oxå hur tuff som helst :D Jag fick välja ett spel oxå, så jag valde New Super Mario Bros. Jag älskar Super Mario, å tyckte det är en bra början. Men jag ÅNGRAR fett mycket att jag inte köpte FIFA 09 till. Hoppas det finns kvar nästa gång man åker till Jkpg :) Haha jag är verkligen som ett barn nu.
Nä nu ska jag gå å spela lite! Puss å kraaaaam





Kommentarer
skrivet av: tamara

Välkommen till grymma gänget sessan!

2009-01-26 @ 14:09:56
URL: http://tamarajanosevic.blogspot.com
skrivet av: Ema

Ni ska ju höra av er när ni är i jkpg! Ni e ju här minst en gång i månaden!!

2009-01-30 @ 14:08:16
URL: http://emci.blogg.se/
skrivet av: vesna

såå bääst :D .. som tamara säger - välkommen in i ds gänget=P

2009-02-08 @ 16:15:27
URL: http://sanjavesna.blogg.se/
skrivet av: Mirre

va söt den var :)

2009-02-13 @ 01:06:36
URL: http://mirrreeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0