Full fart...

...det är just vad det har varit för mejj dessa dagar. För att vara jag rättare sagt!

I förrgår fikade jag me grabbarna från Gnosjö. Fett roligt var det, speciellt å träffa bästisen Milan som jag inte träffat sen juggejulen. Ivan kom till fiket efter sin körlektion. Vi hade fett roligt åt en tant å en gubbe som satt en bit ifrån oss. Vi körde den leken att vi hittade på vad dom sa. Fyyy vilka snuskiga gamla människor det finns säger jag bara. Ivan rättade Milan när han sa att han skärde sejj, skar heter det minsan var Ivan snabb med att säga. 1-0 till Ivan! Men han fick tillbaka sen när han sa att vi ska stå å vinka till honom när han UPPKÖR! Milan slår tillbaka å det står 1-1. Jasa är domaren som skrattar åt allt :)

På tal om skratt... När ja sen hälsade på brorsan så var jag fett mobbad. Vi kollade på kumas bilder å kommenterade dom. Jag inser inte riktigt vad brorsan precis sa för jag kom på något ännu bättre. Å när jag precis sa det, inser jag hur dumt det lät å brorsan kollade på mejj som jag vore från nån annan planet. Jag sa exakt samma sak som han precis hade sagt. Skrattattacken kom på en gång å jag la mejj ner på golvet å grät så mycke som jag skrattade. Mitt smink var inget vidare vackert efter det.

Igår lunchade jag me barndomsvännen Lalla, den flummiga albanen som skrattar åt allt man säger :) Vi träffades på stan å gick till Lilla krogen. Kinabuffé blev det. Så otroligt gott asså. Jag typ dööör för friterade räkor! Vi hade det fett trevligt å pratade om lite allt möjligt. Å under den tiden hann jag nämna MINST 5 gånger hur mätt jag är men ändå fortsatte jag äta för att det var så gott. Jävla gris :)
Efter att ha suttit kvar där ett bra tag efter maten, drog vi en runda på stan å kollade om det fanns nåt vettigt. Det gjorde det inte... Men jag lyckades som vanligt hitta roligare saker på barnavdelningen på H&M, dom har altid så fina grejer till håret. Så 2 diadem rikare blev jag. Så klart är dom prickiga för jag är en prickig tjej :)

Sen mååååste jag bara nämna Zoki Smoki, min blivande bästis från Malmö. Fett tuff grabb det där... Han är sån allt-i-allo-kille. Han är söt, snäll, rolig, ja han är precis allt jag är :D Å lite till då... Ja vill ju inte sitta å skryta om mejj själv när det är honom jag ska skriva om :) Det är inte ofta man träffar på såna människor, som man kommer överens me redan från början. Men det har vi gjort, vi är mästare på att flumma. Jag vet att jag inte kommer ha det tråkigt om jag flyttar till Malmö. Som för övrigt inte ligger i Sverige, då Skåne har blivit självständigt. Undra om man måste ha me sejj pass när man ska till Skåne? :P
Nå ja, här har ni Zoran, Swedens Next Top Model!





En vacker dag kommer han äga planen i Serbiens landslagströja :)

Kommentarer
skrivet av: saanjic

draga moja... ja tebe saknam

2009-01-30 @ 21:13:30
URL: http://saanjic.blogg.se/
skrivet av: Irina

Såg dig på Mile Kitic :)

2009-02-01 @ 15:06:26
URL: http://ninka.devote.se
skrivet av: valentina

a ne ne. ja sam bila tu celo vreme. a ti si nestala. posle pauze je odmah pevao Jasmina. ne znam ja ;)

2009-02-01 @ 16:23:41
URL: http://valentinaemilia.blogg.se/
skrivet av: jovana

bästa du är jaaasoo <3

2009-02-03 @ 01:33:07
URL: http://jovanawho.blogg.se/
skrivet av: valentina

tack gumman.

2009-02-03 @ 03:20:08
URL: http://valentinaemilia.blogg.se/
skrivet av: erniic

hehe tack :D

2009-02-05 @ 11:31:41
URL: http://ledenekockice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0