I'm baaaaaack!

Hejj mina läsare!
Tamara
började bli riktigt orolig över mitt lilla blogguppehåll! Jag har mått bra, oroa er inte, har dock inte orkat blogga. Ibland är man jättemotiverad å bloggar flera gånger om dagen, men nu hade jag en kort period här då jag inte hade nån ork trots att man har gjort en del.

Typ Mile Kitic förra helgen... Vi hade jättekul, men Mile var lite av en besvikelse denna gången. Kan ju säga att Donna Ares gjorde bättre ifrån sejj. Jag, bata, kuma, Marija å Dejan festade loss hur som å det blev lyckat. Vi sov över hos kuma i Borås å kom hem på lördagkväll.

Bror var så smart å insåg att skorna han köpte i Borås förra helgen, var för stora. Så i lördags blev det till att åka till Borås igen å byta skorna till en mindre storlek. Jag borde inte ens få gå in i skoaffärer när jag är fattig. Speciellt inte på Bianco. Såklart hittade jag ju ett par skor som jag MÅSTE ha. Men skulle ännu en gång behöva ringa runt i hela Sverige för att få tag på dom. Jag har det inte lätt asså... Efter en runda på stan, åkte vi hem till kuma å överraskade henne. Vi köpte me oss bitsocker denna gången, förra gången kom vi me kaffe. Å eftersom min kuma inte kan koka kaffe (vilket betyder att hon inte kan gifta sejj än), så fick jag göra det. Mumsigt blev det, jag är proffs på att koka kaffe. Kul å träffa kum Nagy efter all denna tid, vi började bli oroliga för att kuma styckat honom å gömt honom i frysen.

På väg hem från Borås, svängde vi in till vår lilla Magdalena för att hälsa på en stund. Det blev en kort visit men otroligt rolig :D Att hon fått barn har förändrat mycke, men ändå inte hennes galna sätt haha.

Nåja, nu har ni fått en liten uppdatering, hoppas ni är nöjda! Speciellt du Tamar :)







Kommentarer
skrivet av: tamara

Fali vam samo "Miss Aleksandrovac" :D

2009-02-10 @ 11:17:57
URL: http://tamarajanosevic.blogspot.com
skrivet av: Jasa

Ja Miss Aleksandrovac får komma å joina oss till nästa fest :P

2009-02-10 @ 12:01:19
URL: http://jasaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0