Godmorgon, godmorgon!

Godmorgon mina läsare!
Ja det är morgon. Klockan är 11.23, å det är faktiskt väldigt tidigt för min del. Speicellt med tanke på att man laddat ner musik till mamma hela natan å lagt sejj kl 5. Redan kl 9 blir jag väckt av hemtelen för första gången. Okejj den människan insåg efter 4 signaler att ingen kommer svara, å la på. Vettigt! Jag lyckas somna om som tur är.
Andra gången jag blir väckt av telen är runt 10.30.  Denna människan var jäääkla envis! Svarar man inte under dom 10 första signalerna, förstår du väl att man ska LÄGGA PÅ! Jag är arg å tänker inte gå upp. Äntligen slutar det ringa... 2 sekunder senare börjar pappas mobil ringa. Typ 5 minuter i sträck- GE UPP ENVISA MÄNNISKA! Jag är ännu argare nu, går upp å svarar i jävla mobiljäveln. Inga namn behöver nämnas men människan människan säger lugnt: Godmorgon! NEJ DET ÄR INGEN JÄVLA GOD MORGON efter att du ringt 100 signaler å stört min sömn! Jag är arg å om man hade kunnat peta folk i örat genom luren SÅ HADE JAG LÄTT GJORT DET PÅ DEJJ!

Haha, annars är det ju en fin morgon. Solen lyser, himlen är blå osv. Nu efter att jag fått ut mina aggressioner angående min väckning så mår jag mycket bättre. Men jag känner att ögonlocken fortfarande är tunga å påsarna under ögonen är större än någonsin. Nu ska jag faktiskt  göra något jag inte brukar göra speciellt ofta: Koka mejj en kopp gott juggekaffe för att vakna till. Någon som vill göra mejj sällskap?

...jag sover!

"Pijem crnu kafu bez secera, ona mi je rucak i vecera. Za dorucak ljubav ko dodatak, gorka mi je kafa al mi zivot sladak."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0