Besök hos bror igår

Jag hälsade på bror igår :) Halvvägs upp för trappan hör jag stenåldersgamla låtar av Brena. Det kan inte vara någon annan av grannarna än bror som lyssnar på henne. Jag kommer in till bror å Brena sjunger för fullt, å inte bara hon...
Både bror å jag var på bra humör igår, lite så där halvt krejziii :) Brorsan städade å sjöng, jag dansade å sjöng. Fett coolt. Lite DS hann jag oxå me *visslar*
Sen avslutade jag besöket me ett riktigt gympapass framför kameran för att få till häftiga bilder i min nya fina duschmössa som matchar mina ögon.






"Moj je Lola zvezda rokenrola. Jadan misli da igra ko Prisli"

Kommentarer
skrivet av: tamarr

sve si luda sessan :D

2009-02-10 @ 11:19:32
URL: http://tamarajanosevic.blogspot.com
skrivet av: Jasa

Tamara: Naucila od tebe :D Tvinga mejj inte lägga upp bilden me din fina ansiktsmask haha.

2009-02-10 @ 12:02:34
URL: http://jasaa.blogg.se/
skrivet av: vesna

Så söt :D hahaha. självklart! vilket spel spelaru?? ..



ja kolla på ditt didadem, ja tänkte gu va gulligt, så kom ja på, ja ha ox åsånt hahaha =P

2009-02-11 @ 20:41:26
URL: http://sanjavesna.blogg.se/
skrivet av: Anonym

Haha okej :D e dom roliga?



Har: Mario 64 , super mario bros och mario partners in time hahaha.. dör för mario :P



hahaha lr hur =P

2009-02-11 @ 21:38:38
skrivet av: Anonym

kommentar uppe :)

/ vesna

2009-02-11 @ 21:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0