Vad gör Jasa när hon inte får äta på en hel vecka?

Jo hon skriver upp massa goda recept! Bra va? Jag är ingen mästare på att laga mat så jag ger mig inte ens in på det. Men jag gillar att baka, det tycker jag är hur skoj som helst. Så nu har jag skrivit upp några smaskiga recept på sötsaker som jag ska fixa sen när jag får äta. Dock måste jag passa mig för att inte gå upp i vikt igen. Hittade recept på Chokladtryffel med apelsin och flingsalt. Hur gott ser det inte ut att vara då?



Aladdins drömkaka ser ännu godare ut, jag misstänker att dom smakar som Laras mammas fejktolumbe. Detta måste jag utforska asså.




Sen är jag riktigt sugen på att laga knäck med, muuums så gott :)

På tal om Laras mammas fejktolumbe så ska jag få recept till dom underbara kakorna & till dom gudomligt goda oblande som det bjöds på när dom hade slava.

Att vara hemmafru kanske inte skulle vara så hemskt trots allt!

Kommentarer
skrivet av: Dragi

HAHAHA,va rolig du är syster. d låter som du drömmer,andas o lever mat o kakor just nu. men du e duktig,se ba till att inte frossa i allt sen oxå.

2009-12-14 @ 21:54:46
URL: http://dragi.blogg.se/
skrivet av: Jasa

Bror: Haha ja det är typ så på ett ungefär. Nää inte riktigt, men alla dessa kakor ser så goda ut. Har skrivit upp 10 recept. Finns en jättegod mjölkchokladtårta som jag bara måste göra. Tror till å me att den kan slå Goricas chokladtårta. Men ja jag ska försöka hålla mig från sötsaker å skräpmat sen. Till en viss del i alla fall, haha.

2009-12-14 @ 22:02:36
URL: http://jasaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0