Sista dagen!

Godmorgon alla söta läsare! Sovit gott? Det har jag gjort, vad jag vet i alla fall.
Har precis druckit sista Cambridgesoppan, idag är det sista dagen. Det är även en vecka sen exakt jag åt mat sist. 2 shakes kvar att dricka, och imorgon återgår jag till vanlig mat. Dock ganska lätt mat, mycket sallad & lite kött osv. Inga sötsaker, bara då & då.

Jag fick höra om Cambridgekuren genom min kusin Jasa som hade använt det & rasat ner i vikt. Hon berättade lite om det & att det kan vara väldigt jobbigt de första dagarna. Att man måste vara psykiskt stark & motiverad till det annars klarar man inte det. Jag som brukar vara oehört gnällig när jag är hungrig, tänkte att detta skulle bli väldigt svårt för mig. Även försäljaren sa samma sak, Men nu är det sista dagen & ska jag vara helt ärlig så tycker jag inte att en enda dag har varit jobbig. Jag har känt mig precis som vanligt, varit pigg & glad. Ingen huvudvärk eller hunger alls. Men det är oehört viktigt att dricka MYCKET vatten. 3 liter om dagen minst!

Imorgon ska jag väga mig & se om jag har gått ner något kilomässigt. Jag vet i alla fall att jag har blivit lite smalare för det märks när jag testar nyårklänningen som passade precis när jag köpte den. Jag borde mätt mig med måttband innan jag startade precis, för så ser man bäst resultat, men det tänkte jag tyvärr inte på. Hur som helst så märkte en kompis igår att jag har blivit smalare & han hade ingen aning om att jag använde mig av Cambridgekuren, så helt i onödan verkar jag inte ha gjort det. Jag tror att jag lätt hade klarat en vecka till, men det får bli en annan gång :)

Så till er som vill gå ner i vikt så rekommenderar jag er att testa Cambridgekuren. Klarar jag det, så klarar alla andra det med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0