Önskelista?

Eftersom jag inte har råd att köpa julklappar till någon typ, förväntar jag mig inte att få några heller. Däremot vet jag vad jag vill ha, så därför ska jag försöka lägga undan lite pengar då & då för att köpa det. Hugo Boss-parfymen Boss Orange har jag velat ha sen i somras, för den luktar gudomligt gott. Babyliss iCurl, plattång & locktång i ett, hur perfekt som helst & The Hills-boxarna eftersom jag alltid lyckas missa när det går på TV. Kollade på Pc Citys hemsida & dom är inte dyra alls, runt 149 kr/st. Så kan köpa en box i månaden. Fett bra serie!
Det jag önskar mig från er andra är att ni ska dela ut kärlek till dom ni älskar! Åååh så fint sagt va :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0