Nyårsplanerna

I år blir det stort gäng som ska fira nyår tillsammans: Jag, Vlado, Dragi, Tamara, Oleg & Lara! Vi har redan köpt biljetterna, så det är skönt att slippa tänka på det framöver. De senaste 2 åren har vi firat på Checkpoint i Åstorp, nu var vi alla överens att vi INTE ville fira där igen, så i år blir det Helsingborg för vår del. Funky G och en narodni Orkestar kommer stå för musiken! Perfekt tycker jag att det kommer vara en blandning av både zabavno i narodno, plus att jag diggar Funky G stenhårt. Tror detta kommer bli lyckat. Men mest ser jag framemot att få fira in det nya året med några utav mina närmaste vänner, bror och kärleken.
Kul även att några andra vänner till mig också ska fira där, ju fler man är som känner varandra, dessto bättre :)
Vad har ni för planer till nyår?


*Nyårsplaner- FIXAT
*Nyårsbiljetter- FIXAT
*Nyårskläder- FIXAT


Kommentarer
skrivet av: Valentina

de kommer att bli skit kul :D vi ska dansa DISCO FRISCO! hahahaha ne kanske inte. ska du ha på dig dom rosa? aw. jag ska ha ett par svarta. inte dom snyggaste men världens skönaste annars kommer jag bara att bli kinkig. jag och sincho pratade lite om en nyåroutfit till honom. blir de inte för mycket om han har röd skjorta? i och med att jag ska ha röd klänning?

2009-12-14 @ 17:40:51
URL: http://valentinaemilia.blogg.se/
skrivet av: Nytt album :))

http://www.youtube.com/watch?v=cti1KHSCYP4



http://www.youtube.com/watch?v=9n_bgcWBt0s

2009-12-28 @ 21:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0