Nyårsklänningen

Eftersom jag är en fattig student så trodde jag att jag inte skulle ha råd att köpa en ny klänning till nyår, så tänkte att det skulle bli en utav klänningarna som jag hade på dopet eller bröllopet. Men när vi var i Göteborg för någon vecka sen för att träffa Tamara, hittade jag klänningen som jag bara inte kunde säga nej till. Plus att priset på klänningen var mycket fint :) Jag och Tamara hade kommit överens att skippa svarta klänningar i år, eftersom vi alltid kör med det. Det blir en svart klänning för mig även i år, men med färgglada detaljer på klänningen så det godkände min kuma som för övrigt tyckte att klänningen är som gjord för mig. Jag letade efter en bild på nätet på klänningen men kunde bara hitta den i blå färg. Ni kommer se de "blixtmönstrade" sömmarna på mitten av klänningen, det är där jag har rosa, lila och grön färg på min klänning.
Jag brukar inte visa bilder på mina nyårsklänningar förens efter nyår, men nu ska jag faktiskt vara snäll och visa er :)
Mina rosa skor kommer vara perfekta till min fina klänning!



Kommentarer
skrivet av: Valentina

nu när de bestämt :D alla följde mitt förslag så vi ska också fira i helsingborg :) al ce mo biti leeepe

2009-12-14 @ 03:16:09
URL: http://valentinaemilia.blogg.se/
skrivet av: tamara

Välkommen tillbaka! Vet du en sak? Jag har fortfarande inte hittat min nyårsklänning, buhu. Tipsa om du får syn på någon!

2009-12-14 @ 11:59:47
URL: http://tamarajanosevic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0