Medeni Mesec- Guca

Alla som känner mig någorlunda vet att jag ÄLSKAR trubaci (blåsorkester), så när jag för en halvtimme sen ungefär fick höra denna låten så blev jag genast glad. Musik som berör mig, haha. Sen när jag hörde att dom sjunger om Pozarevac med, tyckte jag att låten blev ännu bättre än vad den redan är. Nu dansar vi lite kolo va :)




Nasa Guca ovog leta od veselja nek procveta,
zlatna truba nek se cuje, gde je srbin, pesma tu je....
Srbija u malo tu je, stara pesma nek se cuje.
Negotin i Kragujevac, Smederevo, POZAREVAC!
I nislije meraklije, krusevljani carapani.
I trubaci Novog Sada, Valjeva i Beograda



Kommentarer
skrivet av: tamara

NYÅRSSKIVAN ÄR RÄDDAD!

2009-12-28 @ 01:00:50
URL: http://tamarajanosevic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0