Man blir så otroligt glad

För 2 veckor sen startade en skönhetstävling på skolan. Man fick rösta på vem man ville, sen skulle dom 5 med flest röster gå vidare till nästa omgång. Det vill säga att man sen ska rösta på någon utav de 5 som fick flest röster. Jag fick reda på att jag är en utav de 5. Idag har dom satt upp bilder på oss 5 nominerade och skrivit olika saker om oss vid bilderna. Vid min bild står det:

*Har en kvinnlig utstrålning
*Jättemysig
*Hon är bäst
*Fru Vidic



Självklart blir man glad att man är i top 5. Men det som gör mig mest glad är att se allt det fina människorna  på skolan tycker om mig. Det betyder så oerhört mycket, att det inte ens spelar någon roll om man vinner eller inte. You rock my world! Efter mitt år på folkhögsskolan kommer jag ha fler vänner för livet. Tycker om er! <3

Kommentarer
skrivet av: Ana

haha fru vidic :).. nemanja vidic är bara fööör grym :)

2010-02-21 @ 19:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0