Godmorgon vintern

När jag vaknade vid 8.30 & tittade ut genom fönstret såg jag att den riktiga vintern nu är här. Det ligger ett tunt, jämnt lager med snö på marken och det snöar fortfarande. Jag gillar att se snö ute när jag sitter inomhus, men annars gillar jag den inte. Dock tycker jag att en riktig jul innehåller snö, så vem vet, kanske får vi en vit jul efter så många år. Det återstår bara att se.
Nu ska jag snart iväg till skolan & ha studietid i 2 timmar. Då brukar man inte få något gjort oftast, man sitter bara & snackar med kompisarna. Men idag ska jag faktiskt göra en samhällsuppgift, behöver bara skriva ut lite fakta så det kommer inte ta lång tid. Bara 2 skoldagar kvar sen är det lov fram till 12 januari. Hej Våra bästa år i 3.5 veckor, haha.
Ni får ha en bra dag mina vänner så hörs vi senare! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0