Fina lockar!

Jag brukar inte vara inne på Kenzas blogg, men av någon anledning råkade jag hamna där & såg hennes fina lockar. Hon använde sig av OBH Nordicas locktång som är extra smal, 19 mm i diameter. Den kostar bara 299 kr med frakt om man beställer genom ON OFFs hemsida, så det kostar inte mycket alls. Jag ville satsa på Babyliss iCurl, plattång & locktång i ett. Men nu vill jag hellre ha den här, billigare, plus att mindre lockar håller bättre. Stora lockar kan jag fixa med plattången.
Så ett tips till er andra som vill ha fina lockar med :)

Spraya LITE innan du lockar, locka, spraya, låt det torka. Borsta ut det försiktigt & spraya igen! Tack för inspirationen Kenza :)
Undra om jag kommer lyckas med det?! Jag vet ännu inte hur jag ska ha håret till nyår *panik*



OBH Nordica - Artist Curler 19 mm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0