Darko Darko Darko legendo!

Jag kan bara inte bli besviken på Darko Lazic! Det går inte, det är helt omöjligt. Det var svårt att missa att jag totalälskade hans första låt Korak do sna som spelades hela sommaren plus halva hösten. Nu har han släppt en ny låt som heter Srce od silikona. And guess what? Tro fan att jag redan älskar den, man blir så glad av den. Gissar att jag och Tamara kommer spela sönder denna låten till nyår. Om ni inte gillar låten när ni hör den den första gången, ge den en chans & lyssna flera gånger. För den blir bara bättre & bättre.
Den 26 december kommer Darko till Åstorp med tjejerna från Zvezde Granda, & jag kommer förmodligen ångra ihjäl mig efteråt att vi åkte. Men jag gillar ingen utav tjejerna förutom Aleksandra Bursac, så jag tycker inte det är värt det. Sorry Darko, jag känner mig så hemsk. Men jag hoppas att det kommer fler tillfällen.
Ta nu & njut av låten :)





Prirodne ti usne,prirodne ti grudi i te plave oci
od kojih poludim.
Znam da lepse nema u 200 miliona,
zato trpim tvoje srce od silikona

Jo by the way, han har släppt 2 nya låtar. Även en låt som heter Brate moj. Den är också riktigt bra enligt mig men jag tycker att Srce od silikona är bättre. Dock är nog denna mer en partylåt, så visst kommer den med spelas sönder. Nu när vi ändå är igång och har en Darko Lazic-kväll, så kan jag väl bjuda på även denna. Så snäll jag är :)






Brate moj, svi smo tu
halo, gde si ti
ceka te separe, nju zaboravi

Oko nas su zene lepe, k'o u snu
svaka bi htela da ti
nocas greje postelju

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0