Back on track

Sååå mina vänner!
Nu ska jag äntligen komma igång igen med bloggandet har jag tänkt! Har ni saknat mig? Bäst för er att ni har. Datorn har som sagt varit sönder i några veckor nu, så det förklarar ju min bloggfrånvaro. Nu har min älskade äntligen lyckats fixa den helt.
Det har inte hänt så mycket under tiden jag varit borta från bloggen, skola som vanligt och det är väl det enda ungefär. Nu är det äntligen snart jullov, så då kommer man hinna vila ut och blogga en massa. Bra va? :) På torsdagkväll har vi julmiddag i skolan, sen på fredag blir det julavslutning. Massa mys ju! Denna terminen har gått otroligt fort, och fortare brukar det gå efter nyår. Sen är det åter dags att fundera på vad man ska göra av sitt liv. Jag vill ju söka vidare, men kan inte riktigt bestämma mig vad jag ska söka till. Så jag ska under dessa dagar kolla på en massa utbildningar och få lite mer info.
Vad har ni haft för er den senaste tiden då? Haft en bra helg? Det har jag haft i alla fall. Vlado har varit här hela helgen, så vi har haft massa tid för varandra. Tagit långpromenad och kollat på 2 filmer. Kad porastem bicu Kengur och Inglourious Bastards. Den sistnämda var hur lång som helst så tror jag hann somna till lite under filmen, men det var nog bara några minuter tror jag. Helgen har varit full av massor med god mat och goda kakor. Så lägligt det har kommit när jag kör med Cambridgekuren och får inte äta NÅGOT på en vecka. Men jag har varit riktigt duktig måste jag säga, jag har klarat mig riktigt bra utan mat och mina shakes är inte alls hemska att dricka. Men visst blir man sugen när man har all denna goda mat framför sig. På onsdag kör jag sista dagen med Cambridge, sen på torsdag får jag äta igen :) Mmmm FOOOD!
Ja ja, nu har ni fått en liten uppdatering så hoppas att ni blir glada. Nu blir det 2 timmar framför TVn, One Three Hill och Gossip Girl. Hörs nog snart igen mina vänner :) Ta hand om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0