30 december 2009

Årets nästsista dag är här & jag tror även att detta kan bli årets sista blogginlägg. Om 4 timmar är Tamara & Oleg framme i Värnamo. Jag har plockat undan lite i rummet, behöver bara dammsuga sen är jag klar tror jag.
Ikväll ska vi nog bara ta det lugnt & umgås, hela gänget. Kanske kolla på någon film eller spela något spel. Kanske till & med dansa lite kolo, man måste ju värma upp lite smått inför nyår. Jag sover förmodligen också hos bror inatt. Imorgon lär det bli fullt upp, kommer nog bli kö i duschen om jag inte går hem & duschar. Lara kommer imorgon förmiddag med. Sen vet jag hur stressad jag blir när jag ska fixa mig för jag börjar aldrig i tid. Det kanske jag ska tänka på imorgon, haha.
Musiken är fixad, behöver bara bränna en skiva.Hade gärna fixat en till med lite äldre låtar, men har ingen musik kvar i datorn & kan inte ladda ner heller. Fast om jag sätter igång nu, hinner jag kanske hitta några låtar på yucafe (A) Vi gör ett försök i alla fall :)
Jag vill passa på att önska alla mina läsare ett superroligtnyårsfirande, så hörs vi igen nästa år! Ta hand om er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0