2 dagar kvar...

...återstår av 2009! Är det ens lagligt att tiden ska få gå så fort? Dessa dagar lär bli stressiga, imorgon kommer Tamara & Oleg. Sen ska man hinna med att sola, fixa nyårsmusik, lära sig dansa Vlasko Kolo. Aaa det blir mycket att göra, men kul kommer det bli :)
Lara sa att hon kommer ha med sig en överraskning på torsdag när hon kommer hit. Min första tanke vad: Vem fan ska hon ha med sig, vi är ju redan full bil! Haha, men när hon sa att det inte är någon människa så lyckades jag ganska snabbt avslöja hennes överraskning. Men jag berättar inte heller vad det är :P
Igår fick jag hem min gudmliga Hugo Boss-parfym, så fränt jag kommer lukta till nyår nu :)
Jag väntar fler grejer på posten, någon som kan gissa vad?

Kommentarer
skrivet av: dragi

tequila! yeeeiiii...oh wait,kan hon få med sig lite jucie t mig då?

2009-12-29 @ 15:51:03
URL: http://dragi.blogg.se/
skrivet av: tamara

Något som börjar på S.. och slutar på KOR?

2009-12-29 @ 18:38:15
URL: http://tamarajanosevic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0