Za moju kumu

Eftersom min kumica ligger hemma rätt så plågad nu så tänkte jag pigga upp henne lite med låten vi sjöng tillsammans hela sommaren. Hoppas du glömmer smärtan i 2  minuter nu kumo & sjunger med :)




"Setala se Cici Mici, gore, dole po ulici. Oci su joj sive, noge malo krive: Cao bejbi to sam ja.
Imam muza inzinjera, pred kojim je karijera. On je mlad i snazan, pa se pravi vazan: Cao bejbi to sam ja.
Halo, halo bolnica, zena mi je trudnica. Imam dvoje dece, uskoro ce trece: Cao bejbi to sam ja.
Cici se porodila, blizance mi rodila. Na komsiju lice, ovo je kraj price: Cao bejbi to sam ja.
Na komsiju lice, ovo je kraj price: Cao bejbi to sam jaaa... ja, ja!"

Kommentarer
skrivet av: tamara

Tack för den fina trudilutten ;D The sims 3 var min räddning igår, fyfan alltså.

2009-08-24 @ 11:53:11
URL: http://tamarajanosevic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0