www.nakedjuicebar.se



Naked juicebar är Jönköpings himmelrike som befinner sig på A6! Jag & brorsan kom till paradiset när vi såg det nyöppnade stället som säljer färskpressade juicer & olika smoothies. Något som vi saknade GRYMT mycket från Beograd. Vi pratade om det senast idag när vi var i Jönköping om hur vi hade velat ha ett sådant ställe här & vi blev bönhörda ganska snabbt. Jag drack en Berry Energizer som innehåller: färskpressad apelsin, jordgubb, blåbär, hallon & mango + krossad is. Jag REKOMENDERAR den med versaler! Brorsan drack en Fresh & Fruity som innehåller: färskpressat äpple, ananas, jordgubb & färsk mynta. Även den rekomenderas men personligen tyckte jag att min juice var godare av dom två i alla fall. Det är inte billigt men det är så värt varenda krona. Gissa vilka kommer vara stammisar där varje gång man åker till Jönköping? :)


Kommentarer
skrivet av: Ömer Keskin

Roligt att du tycker om våra produkter och koncept.

Mvh Ömer./naked juicebar-A6

2009-09-03 @ 15:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0