Vart tog sommaren vägen?

Snacka om att hösten är på gång! Klockan är bara 21.20 & det är redan mörkt ute. För någon dag sen hade jag tjocka stickade strumpor på mig för att det var så kallt.
 Jag funderar på att tända några värmeljus här för att skapa lite mysig stämning i mitt rum. Känner att jag behöver det då jag plötsligt utan anledning började känna mig lite smådeppig. Tror verkligen skolan kommer göra susen för mig då jag kommer få vara runt människor & slipper känna mig ensam. På tal om skolan, så fick man idag höra nåt som gjorde mig jätteglad & det var att jag verkar vara en glad & positiv tjej så att det smittar av sig på andra också. Det tyckte jag verkligen var kul & höra & det uppskattas att höra något sådant från någon man precis lärt känna.
Och kan ni gissa hur lång tid det tog innan någon i klassen upptäckte att jag älskar rosa? Mindre än 24 timmar! Grattis säger vi till snilleblixten Robin (från Köping) som gjorde den upptäckten efter att ha fått syn på mina Hello Kitty-strumpor. Imorgon ska jag belöna honom med att ge honom en broschyr om Värnamo, för den tror jag han kommer ha nytta av som nyinflyttad i stan :)
Aja men nu ska jag fortsätta deppa lite, så tyck gärna synd om mig! Puss & kram.

Kommentarer
skrivet av: Mystiska V

jebote du snackar "skriver# mera om Robin än mig hahahahaha :D, al si opasna ljubavi ;)... nu ska jag dröma dåliga drömmar om dig o robin :( :'( hahaha kyssar

2009-08-26 @ 02:16:22
skrivet av: Nora

Det värmde att höra att du tycker om mig och bryr dig tillräckligt att påpeka att jag är i behov av hjälp. Hahaha, troligt är det att du har rätt. Alkohol är ganska beroendeframkallande, speciellt om man är berusad i dagar av allt festande. Och du min kära ska inte vara deprimerad, sommaren kommer igen, och hösten är en supermysig årstid. Dessutom lär det gå illa kvickt förbi.

2009-08-26 @ 02:38:35
URL: http://www.arbnorarestelica.blogspot.com
skrivet av: GrK

Aaaah! äntligen :D Äntligen har Jasa hittat mer folk hon kan umgås med! Vet att det vart lite tomt i Värnamo. Nu kan du äntligen vara omringad av massa människor :) Hoppas mer gott passerar din väg Ja$a :D Det är du fan värd

2009-08-26 @ 18:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0