Ursäkta min frånvaro!

Hej kära läsare!

Efter att ha varit väldigt aktiv med att blogga efter semestern, så börjar jag nu sakta men säkert sega ihop & känna att jag inte har någon ork. Dock ska jag göra mitt bästa för att det inte ska fortsätta så. Jag är inte van vid att vara igång så mycket som jag har varit denna veckan med tanke på att skolan har börjat. Och det är absolut inget negativt, för ni har nog förstått att jag tycker det är jättekul & att jag trivs. Förmodligen kommer nog dom flesta inläggen framöver handla om just skolan, men det vill ni höra om va? :P


Jag har fortfarande inte bloggat klart om semestern! Har Dejan & Marijas bröllop kvar, & lite vad vi allmänt gjort under mina 6 veckor nere i Serbien. Det blir mycket att skriva, så jag tror att jag kommer göra som så att jag bara laddar upp bilderna som är kvar. Jag vet att dom flesta tycker det är roligare med bilder än att läsa en massa text. Så jag lovar att bilderna kommer upp i veckan som kommer. Dock inte på måndag för då ska Mystiska V komma på besök, spännande, spännande. Och inte på tisdag heller för då kommer jag ha fullt upp med att fota med skolans kamera eftersom jag valt fotokurs som tillvalsämne. 12 bilder ska tas som läxa tills på onsdag. Någon som har något förslag på vad man kan fota? Alla förslag uppskattas, så ös på :)


Förresten får jag lov att skryta lite? Jag har fått första CSN-bidraget nu & det firade jag med att köpa en mycket fin present till mig själv: Samsung S5230-PINK! Så nu är den äntligen min, rosa & fin. Visst är det lite krångligt i början men man lär sig snabbt. Jag är verkligen nöjd med mitt köp. Nu återstår det bara att se hur länge det dröjer innan jag hittar en ny mobil som jag absolut "måste" ha. Denna Nokian jag hade sist, hade jag haft i 9 månader ungefär. Annars brukar jag & brorsan byta mobiler efter 1 år ganska så exakt. Det verkar som bror börjar bli sugen på att köpa en likadan som jag, fast i svart färg. Själv tycker jag att en rosa hade passat honom fränt, men han håller inte riktigt med. Konstigt va?! :) Sen så hade det ju inte varit kul att ha likadana mobiler i samma färg dessutom, snacka om att härmas :P Så du får köra på den svarta trots allt bror.


Idag blev det en runda till Borås! Vi hämtade upp Jasna, sen drog vi en runda till Knalleland. Jag har länge velat ha ett helt genomskinligt paraply men tyvärr hittar jag inget sådant. Så hittar ni det någonstans, får ni gärna köpa ett till mig :) Däremot hittade jag ett genomskinligt paraply med söta färgade rektanglar & med rosa handtag, SÅKLART! :) Så då köpte jag det istället för det var ju rätt cute. Och är det cute, då passar det ju mig självklart. Vad annars? När vi hade knallat klart på Knalleland, åkte vi hem till Jasna & Mate igen & skulle titta på film. Det blev Brüno, som både jag & brorsan länge velat se. Vilken besvikelse! Trodde filmen skulle ha någon rolig handling, men icke... Den var så bra att både jag & brorsan somnade på varsin sida av Jasna. Tills vi fick skäll för att vi hade somnat. Då var det bara till att tvinga sig själv att vara vaken & kolla på skitfilmen. Hade nog hellre kollat på fotboll med Mate i så fall. Lagom när Manchester United-matchen började, satte vi oss i bilen & åkte hem till Värnamo,så det var lite tråkigt att missa. United vann i alla fall med 2-1 mot Arsenal, så det kändes U-N-D-E-R-B-A-R-T!


Nu tycker jag ni har fått en rejäl uppdatering så nu får ni även vara nöjda med :) Hörs när vi hörs igen! Puss & kram



"Ko je slomio moj kisooobran?"

Kommentarer
skrivet av: tamara

Du är ursäktad ;D

2009-08-30 @ 00:29:09
URL: http://tamarajanosevic.blogspot.com
skrivet av: vesna

låter kul =) hoppas du ahre udnerbart! lycka till!! =)

2009-08-30 @ 12:11:31
URL: http://vesna.blogg.se/
skrivet av: Valentina

haha lepo se provedi ;) gör inget som jag inte skulle gjort

2009-08-31 @ 00:26:21
URL: http://valentinaemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0