Snart mina vänner...

...lovar jag att försöka hinna med första uppdateringen från Serbien. När jag tänker på allt jag har att skriva om, vet jag inte vart jag ska börja eller hur jag ska formulera mig. Jag vet att ni vill läsa om resan, men ha lite tålamod är ni snälla för det är på gång :) Jag vet inte hur jag ska göra med bilderna dock för det är föööör många bilder som jag vill visa er men finns ingen chans att jag orkar ladda upp alla. Enklast blir det för er som är vän med mig på facebook att kolla på bilderna där för där är dom redan uppe. För er andra blir det kanske lite svårare, men ni kan ju alltid adda mig där också så kan ni se bilderna. Dom viktigaste korten kommer komma upp här med i alla fall :)
Jag har ännu inte packat upp väskan med kläderna. Mmm så typiskt mig att dra ut på det, men det ska bli gjort idag med är det meningen. Först måste jag rensa garderoben innan jag packar upp. Jag måste även hinna ner till stan idag så jag känner mig redan stressad. Dags att lyfta på röven.. Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0