Skofreak

Så klart ska jag ALLTID glo på skor vart vi än åker, & så klart ska jag alltid hitta några fast jag inte har råd. Denna gången hittade jag ett par stövlar med hög klack som skulle vara så galet fina till ett par instoppade jeans. Men hör & häpna, jag sätter mobilen före stövlarna eftersom jag så gärna vill ha den rosa jäkla telefonen :) Stolta över mig att jag kan motstå ett par skor? Det borde ni vara! För det är jäkligt svårt... Kan ju alltid hoppas på att pengar börjar växa på träd snart.
Så här fina är dom i alla fall:
 


Jag tror jag svimmar...

Kommentarer
skrivet av: Nora

Haha, som sagt skotok! Skulle pengar däremot börja växa på träd får du gärna köpa ett par till mig också för snygga var de!

2009-08-26 @ 02:40:02
URL: http://www.arbnorarestelica.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0