Serbien 2009: Sommarens absolut roligaste reklam.

Lika mycket som alla ni vet att jag älskar skor, vet ni att min stora kärlek är Zmija i Zaba-Oskar :) Han är ju fett het med sina coca colabottnar till glasögon & sin slickade snedbena. Vilken tjej tänder inte på sånt liksom? Så "V" nu har du någon att gå efter om du ska ha någon chans hos mig ;)
I alla fall så kan jag inte få nog av att kolla på youtube-klipp med Oskar, han får mig alltid att skratta så mycke. Han har dessutom bidragit med sommarens bästa reklam som är helt störd. Jag kan inte sluta skratta, så jag tänkte dela med mig av klippet till er. Ta en titt så förstår ni vad jag menar :)



Kommentarer
skrivet av: Anonym

Bäst!

2009-08-18 @ 00:20:00
skrivet av: Anonym

2009-08-18 @ 00:49:48
skrivet av: nora

HAHAH! Zmija i Zaba - Oskar med Slavica är helt klart bäst!

2009-08-18 @ 16:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0