Serbien 2009: Skolväskan är köpt.

Eftersom jag börjar skolan på måndag så var jag smart redan nere i jugge & köpte skolväska. En svart convorseväska som jag genast fastnade för. Helt vanlig men ändå fin, för vi gillar ju converse eller hur? Det visade sig vara ett smart köp för där nere betalade jag 250 kr för den. Kollade upp priset för samma väska här i Sverige & här kostar den 599 kr. Lite skillnad, javisst. Jag är nöjd med min fina skolväska, nu är det bara böckerna som fattas, haha.
På tal om skolan, så börjar jag bli lite nervös nu. Kommer jag orka med det? Kommer jag hitta några kompisar i klassen som jag trivs med? Vad för mongon kommer jag hamna bland? Osv osv... Många funderingar kring skolan nu bara någon dag innan det är dags att dra igång. Men jag jag ser framemot det ändå, för detta har jag själv bestämt mig för att göra. Håll tummarna för att det ska gå bra för mig :)




Så här fin är min väska :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0